Anda akan guna syiling dari baki syiling anda untuk menyertai pertandingan ini.
Anda boleh set semula markah anda sekarang dan cuba lagi.
Setelah selesai, kemajuan sekarang anda dalam pertandingan ini akan hilang dan anda perlu mula semula.
Required coins
Baki anda
Guna syiling dan menyertai
Set semula dan cuba lagi
Batal

Adakah anda pasti, adakah anda mahu keluar dari permainan?

Tidak
Ya

Ini akan memerlukan satu to be utilized.

Your Balance will be reset to STC and all your progress for the day will be lost. Are you sure you want to proceed?

Tidak
Ya

Anda sudah aktif dalam permainan lain

Adakah anda mahu menamatkan permainan itu dan melancarkan permainan ini

Tidak
Ya

Anda sudah aktif dalam permainan

Adakah anda mahu menamatkan permainan dan menetapkan semula

Tidak
Ya

Your Balance will be reset to STC and all your progress for the day will be lost. Are you sure you want to proceed?

Anda perlu to reset the balance

Required coins
Baki anda
Tidak
Ya

Anda sudah aktif dalam permainan

Adakah anda ingin menamatkan permainan, membeli tiket dan menetapkan semula

Tidak
Ya

Anda tidak mempunyai baki syiling yang mencukupi untuk pembelian

ANDA AKAN MENYERTAI KEJOHANAN FTN

Hadiah wang tunai dalam kejohanan ini akan dibayar dalam Fasttoken (FTN) secara setara

Baca lebih lanjut mengenai Fasttoken (FTN) dalam Panduan Kaedah Pembayaran Fasttoken (FTN) kami.di sini

Anda akan guna sekeping tiket dari inventori anda untuk menyertai pertandingan ini.

Jangan sertai
Saya faham, sertai

Panduan Untuk Fitur Putaran Semula Dalam Slot Pragmatic Play

RespinsGuide-Article_MainBanner
RespinsGuide-Article_MainBanner

Bukanlah satu rahsia lagi bahawa fitur Putaran Percuma adalah salah satu pusingan bonus yang paling popular dalam slot dalam talian. Semua pemain di seluruh dunia akan menahan nafas mereka jika fitur ini melanda disebabkan oleh gabungan Scatters tertentu. Kami di Sosial Turnamen sedar akan dengan hakikat itu – itulah sebabnya kami mempunyai banyak judul yang sangat baik dengan Putaran Percuma tetapi jangan fikir ini adalah satu-satunya fitur yang patut dicari pada mana – mana kekili. 

Permainan permainan Pragmatic Play menyediakan banyak jenis fitur yang mendebarkan untuk dinikmati, dan dalam artikel ini, kita akan bercakap tentang satu yang samanya menyeronokkan seperti permainan percuma: Putaran Semula. Apakah Putaran Semula, bagaimana Anda dapat cetuskannya, dan apa yang membuatkannya unik? Mari kita ketahui sekarang! 

Apakah Putaran Semula dalam Slot Dalam Talian? 

Ringkasnya, Putaran Semula adalah bonus unik yang terdapat dalam slot video dalam talian yang membolehkan anda mencapai lebih banyak kemenangan dalam satu putaran. Walaupun pembekal telah membina variasi Putaran Semula yang berbeza, namun jenis yang paling biasa boleh dicetuskan oleh sejumlah simbol bonus atau duit syiling tertentu, yang tetap melekit pada kekili sepanjang pusingan. 

Bagaimana Putaran Semula Berfungsi dalam Slot Dalam Talian? 

Putaran Semula biasanya boleh membuatkan kekili (atau sel kosong) berputar lagi tanpa perlu mengklik butang Putar. Mereka juga boleh menjadi sangat berbayaran lumayan ketika mencetuskan fitur-fitur lain. Slot Pragmatic Play menawarkan Fitur Putaran Semula Wang yang agak klasik dan juga jenis Hold & Spin. Mari kita lihat apa yang membezakan mereka. 

  • Fitur Putaran Semula Wang –  dicetuskan dengan 3 atau lebih Simbol Wang pada skrin. Seperti ditunjukkan dalam nama mereka, Simbol Wang adalah jenis simbol yang berbeza, ianya tidak boleh dikelirukan dengan simbol Scatters atau Bonus. Mereka biasanya digambarkan sebagai Syiling atau beg emas, membawa pengganda rawak yang boleh mencapai 1000x. Walau bagaimanapun, itu tidak selalunya berlaku. Sebagai contoh, dalam  slot Wolf Gold, Putaran Semula boleh dicetuskan dengan sekurang-kurangnya 3 Simbol Bulan Purnama pada skrin, manakala dalam slot Book of Kingdoms, fitur yang sama boleh dicetuskan dengan sekurang-kurangnya 5 Simbol Syiling Perak pada kekili. Cara paling selamat untuk mengetahui cara mengaktifkan pusingan ini adalah dengan memeriksa jadual bayaran setiap permainan.  

Sebaik sahaja pusingan dicetuskan, selalunya anda akan dibawa ke skrin baru, di mana simbol-simbol yang mengaktifkan fitur itu hadir pada kekili, dikelilingi oleh sel kosong. Kekili dengan putaran ruang kosong akan membawa lebih banyak Simbol Wang atau sel-sel yang tidak sah untuk dimainkan. Selalunya, bilangan permulaan bagi setiap Putaran Semula adalah 3, dan setiap kali anda melandakan Simbol Wang baru, ia akan ditetapkan semula kepada 3. Lebih-lebih lagi, simbol yang baru ditambah akan kekal pada skrin sehingga akhir pusingan. Matlamat anda adalah untuk mengisi seberapa banyak sel yang anda boleh dengan Simbol Wang, atau, lebih baik lagi, meliputi kekili dalam Syiling atau Beg Emas. Pembayaran akan diberikan pada akhir pusingan apabila nilai semua Simbol Wang yang melanda ditambah bersama. 

Sekarang, perkara-perkara biasa menjadi lebih menarik jika Anda menambahkan sedikit … rempah ke pusingan Putaran Semula. Sebagai contoh, dalam slot Bounty Gold, fitur ini dimainkan dengan cara yang sangat tertentu: kekili biasa akan digantikan dengan empat matriks berbentuk 3×5, dan, bergantung kepada berapa banyak Simbol Wang diaktifkan semasa pusingan, anda boleh bermain pada satu, dua, tiga atau semua empat grid. Matriks lain akan dibuka apabila anda mengumpulkan lebih banyak Simbol Wang pada matriks yang aktif, di mana ia bermaksud terdapat lebih banyak peluang untuk kemenangan besar!  

Sesuatu yang serupa boleh dijumpai dalam slot Gold Party. Anda akan memainkan Putaran Semula pada empat grid berbentuk 3×5, tapi kali ini, semua akan menjadi aktif dari awal. Di samping itu, permainan ini dilengkapi dengan simbol tambahan, seperti Pengganda atau Putaran Tambahan, yang menawarkan lebih banyak peluang untuk kemenangan berlumayan.  

  • Fitur Hold & Spin –  pusingan ini juga dicetuskan oleh Simbol Duit Syiling, tetapi hanya jika mereka melanda di kekili tengah. Apabila ini berlaku, kekili akan digantikan sekali lagi dengan kekili yang khas memegang hanya ruang kosong dan Simbol Wang sahaja. Bergantung kepada mekaniknya, permainan ini juga boleh dilengkapi dengan lebih banyak jenis Simbol Wang yang membawa pengganda. Slot Floating Dragon Hold and Spin mempunyai Simbol Wang Duit Syiling, Berlian, dan Ikan, di mana Diamond adalah bintang pertunjukan Putaran Semula. Slot Ultra Hold and Spin sama, namu ia bermula dengan 4 Putaran Semula dan pengganda anugerahi sebanyak 500x. 

Fitur Hold & Spin juga boleh didapati dalam permainan lain, dalam semua jenis variasi. Dalam slot Lucky, Grace & Charm, kekili mempunyai potensi untuk berkembang ke format 20×5 sebaik sahaja pusingan menjadi aktif. Anda boleh mencapai kapasiti maksimum dengan mengisi skrin dengan Simbol Wang. Ini akan menyebabkan kekili bergerak ke bawah, membuka dua baris baru untuk anda tutup dengan Simbol Wang.  

Putaran Semula vs. Putaran Percuma 

Putaran Semula dan Putaran Percuma dalam slot Pragmatic Play adalah dunia yang terpisah. Walaupun kedua-duanya menawarkan cara untuk mendarat yang lama ditunggu-tunggu kemenangan, mereka datang dengan pengalaman yang berbeza, tetapi sama-sama mendebarkan.  

  • Simbol Pencetusan –  Simbol yang mencetuskan Putaran Semula biasanya Simbol Wang, sedangkan untuk mengaktifkan permainan percuma, anda memerlukan Scatters. 
  • Mekanisme – semasa Putaran Semula berjalan, gulungan akan berputar sambil mengekalkan simbol yang mencetuskan fitur ini pada skrin, manakala dalam pusingan Putaran Percuma, anda pada dasarnya bermain pada grid yang sama, dengan simbol yang sama seperti dalam permainan asas. Di samping itu, bilangan Putaran Semula tidak terbatas – anda mempunyai peluang untuk bermain lebih banyak semasa anda mengumpul lebih banyak Simbol Wang. Bagi Putaran Percuma, anda tahu dari awal berapa banyak yang akan anda mainkan – Melainkan jika ada pusingan progresif yang aktif, seperti dalam slot Christmas Big Bass Bonanza. 
  • Paylines –  anda hanya bermain dengan Simbol Wang dalam pusingan Putaran Semula, jadi anda tidak boleh membentuk kombinasi yang bermenang. Walau bagaimanapun, semasa bonus Permainan Percuma berjalan, semua simbol dan paylines akan menjadi aktif, jadi anda boleh teruskan main dan mula mendapatkan kombo kemenangan ketika Putaran Percuma sedang digunakan. 

Putaran Semula adalah satu lagi fitur dalam pasaran permainan bonus yang semakin berkembang ini bertujuan untuk meningkatkan pengalaman permainan anda dan menawarkan lebih banyak peluang untuk mendapatkan hadiah manis. Mereka juga boleh menjadi dasar yang kukuh untuk membina fitur-fitur lain, kerana mereka membentangkan banyak ruang untuk fitur bonus lagi berkembang. Sekiranya Putaran Semula adalah jenis fitur kegemaran anda, lihatlah slot dalam talian percuma Pragmatic Play dan mainkan demo kami!